Stelfrusen efter kvällens Pro Tour

Datum:2008-08-13 Tid:20:53:40
Iskallt var vad det var och då satt jag ändå mest i bilen. Kände väldigt höstlikt och kylslaget trots att det till och med höll upp och solen tittade fram. Nu sitter jag hemma hos N igen och myser i soffan med en filt. Får snart bli en kopp thé för att värma upp kroppen lite. Har fortfarande lite värk efter gårdagens massage men tror definitivt att det har gett resultat. Imorn ska jag föröska hinna med lite motion med, idag var det lugnt och det var precis som det skulle. N å andra sidan har inte legat på latsidan för han var med på Pro Tour cyklingen och kämpade på bra. Nu ska jag dock ta mig en kopp thé ett par alvedon och snart krypa i säng. Känner mig helt slut trots att jag egentligen inte har gjort speciellt mkt alls. Men tror att min kropp är ganska slut efter allt förmkt jobbande. Tror att min kropp behöver lite vila och semester vilket är precis vad jag får till helgen. Thé var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback