Julklappar & Presenter

Datum:2006-12-15 Tid:21:43:56
Usch, inte nog med att man ska komma på ngt bra att ge pojkvännen i julklapp, han fyller år nu med! Eller inte nu men snart, januari är tillräckligt snart för att min fantasi ska vara på upphällning. Vad ska man hitta på för kul till honom? Har verkligen ingen aning längre, är inte jätterik så, måste dessutom vara hyfsat okej pris på presemten med. Är så svårt att komma på ngt bra, vill ju att han ska bli glad me!

Vann ett pris i veckan me. Skolans lilla tävling *ett nobelt pris* samma kategorier som nobelpristagarna. Själv fick jag i kategorin litteratur =) Riktigt nöjd faktiskt! Diplom och prispengar och grejer! Lite kul att bli utvald balnd alla andra... Satt coh skämtade med en kompis om det innan, sa att vi aldrig skulle få ngt sånt och sen ropade dom upp mig, av alla människor. Fatta att vi blev förvånade! Väldigt roligt och speciellt. Inte många som visste att det gick att få utmärkelsen, så det gjorde det hela mer oväntat. Hade verkligen ingen aning om det innan dom ropade ut vinnarna.

Ne, nu får det räcka för idag. Sov gott, dröm sött allihop.

Puss & Kram J

Kommentarer
Postat av: Brodern

Jag är inte förvånad att du fick det, har läst lite av vad du skrivit å är imponerad. Kul med blogg, kommer att läsa här ofta, man måste ju hålla koll på systern ;)

2006-12-16 @ 04:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback