En händig man på turné

Datum:2007-07-27 Tid:14:46:42
Ikväll är det dags för mig och blvande sambon att åka till Skövde och kolla in Gessle i Boulognerskogen!
Ska bli trevligt.
Ett minus är dock ösregnet och åskan som nyss drog förbi, men det kan ju hinna bli bra tills dess.
Kom hem från jobbet för en stund sen, var inte lika jobbigt mycket idag som dom andra dagarna.
Inte hade jag lika ont idag heller, dessutom så fick jag deligation på medicin idag med, vilket är superbra, de gånger som jag nu kan få ut en nyckel och då komma åt medicinerna som är inlåsta.
Hmmm, men det är ju skönt att ha den åtminstonde.

I helgen ska jag försöka att träna lite, cykla på träningscykeln kankse kan gå om jag tar det lugnt.
Jag ska pröva i alla fall, så får vi se hur det går.
Får väl gå till läkaren nästa vecka om jag inte har blivit bättre.
Hoppas att det går över.

Var på den glödheta rean i Storknallen igår, shit vilken uppståndelse!
Folk var ju som galna och herregud vad mycket folk det var.
Det var kö för att komma in i gallerian och sen var det kö till flera av butikerna...
Helt galet, och då var det runt stängningsdags, hörde ett antal kommentarer om galenskaperna som ägt rum tidigare under dagen, vilken tur att man inte fick för sig att åka dit tidigare än vad vi gjorde.

Köpte bara en bok igår, en ra som jag velat köpa länge.
Den är jag nöjd med.
Nu ska jag vara ledig i helgen och börjar sent på måndag så det blir rena rama semestern det här!

För alla intresserade så har vi fått lägenheten nu, fått kontraktet och jag ska åka upp och hämta nycklar och så nästa vecka. Vi ska få den helt upprustad och får själva bestämma golv och tapeter vilket jag ska välja när jag är där. Dom kommer fixa golvet innan vi flyttar in men inte tapeterna för det kan dom inte. Men då behöver vi i alla fall inte flytta ut alla möbler från varje rum utan kan bara ställa ihop dem i mitten. Så det blir nog bar det med.
Fick lön igår, underbart med lite pengar igen och det är tur eftersom att vi måste betala augustihyran redan nu.
 
Nu ska vi ta och åka hem till mig och göra oss i ordning och allt innan vi ska åka till konserten.
Hoppas att den är bra, att det blir roligt och att det för ovanlighetensskull inte regnar, vore perfekt med en solig kväll!

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback