Ensamma hemma

Datum:2007-07-15 Tid:23:25:51
Då har dom åkt till Österrike då, mamma och pappa.
Syrran och jag får själva ta hand om varandra och huset och djuren.
Var hos farmor och fick mat idag, perfekt.
Sen fick jag rycka in och jobba extra med, fast behövde bara vara där i 3 timmar.
Bertder att jag jobbar 22 dagar den här månaden och har fyllt en hel timrapport.
Det blir mycket pengar det, bra att ha till flytten nu!

Ne, annars har jag precis kollat på film.
Kollat grejer till lägenheten och så med, och kurslitteratur och sånt med
vi kommer att bli urfattiga.

Ne, jag e så trött så nu ska jag sova.
Har vant mig vid att inte sova själv, så...
SUCK.
Det är alltid lika jobbigt.
Menmen, allt för att syrran inte ska behöva vara själv.

Nattinatti, sweet dreams!
Puss & Kram
Jsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback