Framtiden är säkrad!

Datum:2007-07-11 Tid:15:47:10
Wow, igår hände det äntligen! Efter en massa gnäll, arga utrop och liknande funkade äntligen studera.nu och jag kunde komma in på min profil och kolla om jag kommit in på utbildningen eller inte...
och hur blev det då? Lyckades jag? JAAAAA! JAg ska flytta till Örebro! Yesyesyes! Jag klarade det! Och vet ni vad de bästa med alltihop är? Vissa vet, I know, but here we goo, Min älskling kom in han med! Så nu ska vi flytta ihop, istället för särbos med 40 mil mellan oss blir vi nu sambos! Yeah! =) Så nu snurrar allt i mitt huvud, lägenheter, hyra, dator, skrivbord, blommor, tapeter, kaffebryggare och gadrober! Det är ju så mycket som man vill ha, något mindre som man behöver ha och ännu mindre som man kommer ha råd med! Men shit vad jag längtar samtidigt som jag är lite rädd, fatta att jag ska flytta hemifrån och ha en egen lägenhet samtidigt som jag ska flytta ihop med min pojkvän! Jag har nog inte fattat riktigt än, men bra känns det ändå. Nu börjar jag lugna mig med, igår var jag rätt hispig för att jag var så glad och lycklig och allt! Shit, det här ska bli kul och spännande!

Förutom det så regnar det fortfarande så mkt att jag är rädd att jag kommer flyta bort, men imorses var det lite soligt och det var nästan så att hoppet om en fin och solig sommar återvände, men det var inget långvarigt. Är sugen på bra väder samtidigt som det inte gör så stor skillnad för mig, jobbar ändå en massa nu. Blir 22 dagar den här månaden, faktiskt. Kommer bli ganska rik hoppas jag, skulle sitta fint nu!

Tror att jag ska kolla lite på Ikea och se om man kan drömma sig bort bland lite heminredning för en stund. Är så underbart att äntligen veta. Kankse ska ta och ringa lite folk och berätta, kan nog vara bra. 

Ha det underbart nu, även om ni riskerar att drunkna...

Puss & Kram

Jsan 

Kommentarer
Postat av: Elin

Säger det igen Jojo, Grattis!! Så förbenat roligt att ni kom in bägge två, även om jag tycker det är väldigt tråkigt för mig.
TRÄFFAS SNAAAART!!!!!?!?! puss

2007-07-11 @ 16:18:27
URL: http://www.elinochanna.blogg.se

Postat av: Elin

Jag kom på en sak! Om du vill ha bärhjälp från Ikea kan jag erbjuda mig att följa med som det samt smakråd!:P

2007-07-11 @ 16:19:02
URL: http://www.elinochanna.blogg.se

Postat av: Anna

Grattis! Vad kul för er! Avis! :) PUSS

2007-07-12 @ 15:50:39
URL: http://elinochanna.blogg.se

Postat av: Evve

Uscha.. samtidigt som jag är jätteglad för din och Niklas skull så kommer jag att sakna dig såhäääääääääääääääääääääär mycket!!! men men.. jag får väl komma och hälsa på?!

2007-07-13 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback