Syster med pojkvän på besök

Datum:2007-11-03 Tid:16:20:58
Nu är syrran och hennes pojke här.
Trevligt men samtidigt stressande.
Förlåt förlåt förlåt.
Men jag har verkligen ångest inför tentan, känns som om jag komemr köra som bara den.
Vill verkligen inte det, men vet inte om jag kommer klara den.
Därför känns det också som dålig timing att det var den här helgen som Sahara Hotnights spelar och att det var helgen dom två skulle hit, men men, det är trevligt att ha dom här och jag får väl öka takten på pluggandet under veckan som kommer.

Så ikväll är det alltså Sahara som gäller, hoppas att älsklingen kan följa med bara, han känner sig inte helt kry.
Annars så rullar det på, har försökt att ta det lugnt och plugga och inte stressa upp mig för mkt.
Är svårt dock.
Sen har jag städat och tvättat lite och annat sådär tråkigt men ytterst välbehövligt.
Är blond numera också, eller än är jag inte helt blond men jag har en väldans massa slingor och jag ska bli blond. Förmidligen blir det till helgen, om Alexandra hinner fixa det. Lite kul med omväxling tycker jag.
Mycket thé blir det också så efter tentan har jag lovat mig själv att jag får åka in till stan och köpa lite nytt gott lösthé som belöning.
Imorn kommer nog älsklingens familj och tittar förbi, ska nog få hjälp med två krokar som ramlat ner.
Annars så händer inte så mkt alls.
Var trevligt att vara hemma och träffa lite kompisar, vet att jag inte han med alla, ledsen för det men det får bli nästa gång!

Ne, nu är det nog dags för lite mat och sen att göra sig iordning inför kvällen.
Hoppas att alla har det bra och att vi ses snart! 
Alla som vill komma på besök är välkomna!

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback