Always and Forever

Datum:2008-04-28 Tid:08:33:24
Hur kommer det sig att jag ALDRIG kan gå upp i tid? Stängde av klockan imorses med så nu sitter jag här utan att ha tränat än, trots att det var planen. Ska snart sticka ut och springa, men måste smälta frukosten först. Hatar när föreläsningarna ska ligga på så dåliga tiden som 13.15 till 17. Inte precis bästa planeringen för hela dagen blir ju förstörd för att inte tala om hur konstigt det blir med lunch. Men vad gör man? Ikväll kommer tjejerna, tror jag. Vi ska träffas iaf och är vi här kan killarna roa sig med X-box spel. Har inte hunnit planera veckan heller så jag känner mig lite vilsen, men det får bli under dagen tror jag. Så jag får lite koll. Är hemskt att inte veta vad som väntar enligt mig.... Hur ser er dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback