Godmorgon!

Datum:2008-04-29 Tid:09:13:14
image301
Bild

Vaken, mätt efter frukost och snart ska jag ta tag i pluggandet ett par timmar innan det är dags för föreläsning & senare ikväll blir det träning. JHade en liten plan på att träna nu på morgonen med, men då hade jag ju intte hunnit plugga med och det känns som om jag måste plugga lite med. Tror att jag mår bra av att bara gå på passet så kan jag springa imorn och så slipper jag bli så seg. Har upptäkt att det gör stor skillnad mellan hur pigg jag känner mgi i benen och om jag var ute och sprang dagen innan eller ej. Nu ska jag dock sätta mig ner med min uppgift i skadeståndsrätt som ska in nästa vecka, det kändes lätt när jag läste den så jag börjar bli lite fundersam. Funderar även på hur jag ska få ihop en sida av en fråga, men det blir väl en utmaning i sig. Nu ska jag fixa lite kaffe och sätta igång, känner mig nästan inspirerad. Undrar hur länge det kan hålla i sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback