Helt slut

Datum:2008-04-28 Tid:10:44:17
image297
Bild

Nu är jag jättetrött och känner mig helt klar för dagen ;) Det blev en längre runda än jag tänkt mig, fast det tog mindre tid så det var ju bra. Nu ska jag slänga mig i duschen & sen börja fundera på vad vi ska äta, måste ju göra det innan föreläsningen. Kanske blir lite tid till att plugga innan med, skulel vara superbra för jag har varit lite lat i helgen, eller väldigt lat snarare. Har dock börjat tycka att det är rätt skönt att vara så där avslappnat trött efter att ha tränat, då vet jag ju att jag har anträningt mig iaf.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 10:52:26
URL: http://www.jessi.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback