Jag dejtar solen

Datum:2008-04-24 Tid:22:04:29
image279
Bild

Även idag höll sig vädret så där underbart fint och jag fortsatte att dejta solen eftermiddagen lång ihop med sista kurslitteraturboken. Har inte läst ut den helt, men nästan. Glassstunden drog ut på tiden med en liten åktur nämligen. Kan upplysa om att jag tror att jag hittade säkert 20 hus som jag kan tänka mig och köpa, tyvärr var nog inget till salu. Kan ju hända att läget har förändrats framtills det verkligen är aktuellt dock. Både jag och N kände oss sega i kroppen idag så det blev en skönt kvällsprmenad istället för annan träning. Rörde ju iaf på oss så det känns helt okej. Dessutom så hade jag aldrig klarat att springa idag för mina vader vill inte riktigt vara med och detsamma gäller mina lår... Å andra sidan så är imorn en ny dag. Får helt enkelt ta igen det då.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter härlig det där gums! :) Själv har man legat hemma i de värmländska skogarna och glassat i solen, helt underbart! Hur ser planerna ut inför helgen? Pussss

2008-04-24 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback