LitenEmma

Datum:2008-04-26 Tid:13:27:27
Veckans personlighet ska utses och dagen tillära på rätt dag ;) För ett tag sen hamnade jag på flera olika bloggar tillhörande unga mammor, det har jag berättat förut och ni som följer bloggen vet säkert det. den här veckans personlighet är en av dem som jag då upptäckte och fastnade för nämligen bloggen LitenEmma. Den här bloggen handlar om en ung tjej som tillsammans med sin Sambo har dottern Danielle. Hon bjuder på vardagslivet som mamma, sambo & som tjej i allmänhet. det är en rolig blandning av det mesta och mkt bilder på dottern som för övrigt är helt underbart söt! Så om ni är lite trötta på att bara läsa om mode, kändisar & liknande så kan ni kolla in LitenEmma och dras in i en annan värld som faktiskt verkar precis lika lockande enligt mig. Men visst skiljer den sig en hel del från exempelvis min värld och en hel del från många andras med för den delen. Oavsett vilket så är det en blogg värd att besöka för er som inte gjort det än.

Kommentarer
Postat av: emma

Men gud, blir lite rörd faktiskt. Tack så himla mycket va underbart att läsa :) Blev lite gladare nu, Tack verkligen!
Har suttit och läst din nu ett tag, och måste säga desamma. Din blogg verkar jättebra, och har lagts till i mina favoriter :D

2008-04-26 @ 19:46:13
URL: http://litenemma.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback