Min motivation

Datum:2008-04-25 Tid:12:45:32
Det tog lång tid innan jag började springa men å andra sidan så har jag ju fortsatt med det och jag är faktiskt stolt över mig själv. Men jag behöver hela tiden saker för att motivera mig. N är till jättestor hjälp och peppar mig så mkt han bara kan vilket är jätteskönt. Hoppas ju ändå på att jag ska kunna få tillräckligt bra kondis för att han ska tycka att det är träning om vi springer ihop... Det är ett tag kvar men det ska gå. i övrigt så är min egen spelgelbild en bra motivationskälla eftersom jag inte är alls förtjust i vad jag ser. En annan sak är min gadrob, det finns väldans mkt kläder där och iritterande nog en hel del som inte kan användas, målet är att förändra det.
För mer motivation så kan man alltid kolla på den här listan från Stadium som jag har lånat från losan.

  1. Ett friskare hjärta.
  2. Aldrig mer snuva.
  3. Sundare vikt.
  4. Bättre sex.
  5. Lite smartare.
  6. Bättre humör.
  7. Bättre lungor.
  8. Starkare benstomme.
  9. Mer muskler, mindre åderbråck.

Kommentarer
Postat av: Mingla

det stämmer säkert :).

åh vad mycket roliga kläder. jag har beställt en jacka från adidas som jag ska hämta ut idag :). Ska bli skojigt. hihi. Borde köpa lite leggings o sånt smått o gått nån dag :)

2008-04-25 @ 12:49:48
URL: http://heymingla.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback