Nattinatt

Datum:2008-04-05 Tid:00:40:40
image222
                                                                                    Bild från lundlund.com

Nu är jag supertrött och längtar efter sängen.
Dessutom är jag sjukt stel så det måste bli en långpromenad imorn tror jag för att sträcka ut lite.
Och för att inte slappa för mkt.
Dessutom måste jag plugga, städa, läsa & har tvättid så det blir fullt upp.
Dessutom väntar bio med Johanna, hur trevligt som helst.
Bäst att sova nu med andra ord så att jag orkar med allt.
Nattinatt, sov så gott allihop (om ni inte redan gör det vill säga).


Kommentarer
Postat av: Elina

svar: haha ja, det är sant :-) hahah visst är de!? :D

2008-04-05 @ 02:09:32
URL: http://trefoil.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback