Så kan det gå

Datum:2008-04-25 Tid:15:57:09
image285
Bild

Det har visat sig att jag kanske kan trolla trots allt... Fick ihop en budget tillsut med tyvärr exlusive löparskorna. De får vänta tills sommaren & skatteåtebäringen... Framtills dess finns det inte utrymme för mkt alls faktiskt. Kan ju alltid hoppas på att jag har tagit i för mkt när jag gjort mina beräkningar men det händer sällan. Istället får jag hoppas att trisslotten genererar i vinst ;) Om inte annat så kommer jag inte svälta, ha obetalda räkningar eller missa någon student eller födelsedag. Däremot finns noll utymme för små påfund som fika eller glassimpulser den här månaden, men det kan jag leva med ;) Vad tror ni, blir man lyckligare av att ha mkt pengar eller spelar det ingen roll för att man gör av med dem ändå? Och hur mkt pengar är mkt? För egentligen så lever vi väldigt bra & tillsammans har vi väl ungefär så mkt som en heltidsarbetande person får ut själv, ngt mer kanske... Undrar om det inte är så att man anpassar sin standard efter hur mkt pengar man får in varje månad och sen lever på den nivå som tillåts. För jag tvivlar på att de som är i min ålder och jobbar heltid känner sig rika, eller?

Kommentarer
Postat av: coco.

rolig bild ;-)

2008-04-25 @ 16:08:06
URL: http://cocorico.blogg.se

Postat av: nadja

vilken häfftig bild på tyra banks =)

2008-04-25 @ 16:33:54
URL: http://rosalady.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback