Effektivitet önskas

Datum:2008-02-07 Tid:11:02:02
Just nu behöver jag vara lite emr effektiv, vilket jag nog borde ha varit under en längre tid. Men jag jobbar på det. SKA läsa ut mellanmansrätten idag, det ska jag verkligen. Allt annat är helt oacceptabelt. Sen blir det till att laga mat med, kanske städa lite eller också så får det bli imorn. Träna har jag redan gjort, lite drygt en timma på gymmet med J. Blev bara kondition men det var nog vad vi behövde och våra stackars muskler, mer träningsvärk är det ingen av oss som önskar. Fast det klart, det possitiva är ju ändå att det lär ge resultat och det vill vi ju ha. Efetr en god och stadig frukost (hoppas jag) så hamnade jag här nu. Ska snart sätta igång med disk och läsning. kan dock meddela att jag klarat första terminen då jag fick reda på att jag klarat sista tentan igår. Inte med någon störremarginal, men ändock klarat den vilket betyder att första terminen kan summeras med ett BA, vilket inte är fyskam för att vara termin 1, dessutom så tror jag att jag ska försöka se till att det bara blir bättre och bättre nu, men det återstår väl att se. Huvudsaken är att det går, och det gör det. Känns ändå helt okej, brukar ta lite tid innan jag kommer in i nya tankesätt och arbetsformer. Dags att ta tag i livet nu emd andra ord och börja plugga lite, men först väntar ett berg av disk... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback