Lunch paus

Datum:2008-02-26 Tid:13:10:19


Efter att ha hunnit både läsa en stund på morgonen och sen varit på seminarie satt lite paj fint till lunch.
Nu sitter jag och samlar kraft till att sätta igång med mitt pluggande.
Just nu är jag så mätt att jag behöver at det lite lugnt först. Snart ska jag dock skriva mitt rättsfallskoncentrat, kolla efter källor till analysen och sen blir det förmodligen till att skynda iväg till träningen.
Ikväll är det Freepowerdance som gäller, det ska bli skönt med träning och en stund att koppla bort allt annat.
Nu får jag nog ta och sätta fart om jag ska hinna allt.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej nu är både kyl och frys fyllda till både toppen och bredden :P Nu har jag tagit mig en liten paus, lyckats läst ut fastighetsköp och går nu vidare till speciell avtalsrätt- Första skall jag dock mixa ihop en smoothie hade jag tänkt :D Lycka till med det fortsatta pluggandet så ses vi ikväll :D

2008-02-26 @ 15:15:34
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Låter fint det där du! :) Själv ska man laga till middagen nu, kyckling står på menyn! Mums! :) Vi ses snart gums! Ciao!

2008-02-26 @ 16:13:17
URL: http://alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback