Shopping

Datum:2008-02-06 Tid:19:20:30
Kunde bara inte låta bli.
Så idag har jag beställt följande från Josefssons och Ellos:

Ett par gråmelerade tights, ser supermysiga ut. Pris: 89,50
En ljusrosa t-shirt att träna i, perfekt till dansen. Pris: 89
Ett par mjukisbyxor, gråmelerade, att träna eller mysa i. Pris: 199
En svart topp, perfekt till fest eller skolan med en kofta och tights till. Pris: 99
Och en Coffee-maker med två thermosmuggar, underbart till skolan. Pris: 29
Okej, det känns bra det gör det. Dessutom så behöver jag inte betala innan slutet av månaden. Allt borde komma under nästa vecka i alla fall. Lite kul att se fram emot.

Bilder på kläderna:

    

Har beställt ett soffbord från IKEA med, hoppas att det blir snyggt i vardagsrummet nu.
Hyllan är inte uppe än, för vi har insett att vi inte har en tillräckligt bra borrmaskin.
Får helt enkelt vänta tills någon av våra föräldrar tar sig hit med en sån!

I övrigt ska jag köpa present till syrran snart.
Har köpt till farmor och fixat till Syrra nr 2... Så det mesta är nog klart på den foronten.
Fattar inte varför ni måste fylla år samma vecka allihop? 
Fast det klart, vet inte om jag glömt er någon gång?!

Föreläsningen idag var okej, men det blev så många paragrafer att jag tillslut inte visste varken ut eller in.
Och eftermiddagen som skulle gå i pluggandetstecken blev ju enbart shoppingtid så jag har inte gjort så mycket vettigt under dagen. Har hoppat över träningen idag, har alldeles för mycket träningsvärk så jag får vänta tills imorn.
Tänkte kolla på fotbollen, kankse överförs lite musker och kondis till mig genom tv:n?
Är mer shopping sugen egentligen, men nu ska jag vänta tills träningen gett resultat. 
Känner mig dock i behov av ett par nya skor (nu vet jag att alla som känner mig kommer att hävda motsatsen, men den här gången behöver jag faktiskt ett par, mina har nämligen gått sönder och det läcker in vatten). Tror att det kan vara dags för lite the eller kaffe nu. Men är bestämt mer thesugen än kaffesugen, det blev några koppar under föreläsningens gång.
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Ser framimot födelsedagen :P haha

2008-02-06 @ 19:46:20
Postat av: Alexandra

Hej gumman!
Hehe kommer att ha en himla träningsvärk imorn. Jag börjar nio imorn, så du kan väl ringa om ni blir klara innan dess. Jag åker på fredag vid halv tre från Örebro :) Ser fram emot helgen! Hur känns det "nya" vardagsrummet då? Kanske får komma och kolla någon gång under nästa vecka? :)Puss o Kram

2008-02-06 @ 21:47:19
URL: http://alexandravickan.blogg.se

Postat av: Johanna

Å du som inte skulle shoppa någonting?! Fast det är klart, vad gör man inte för en sådan där coffe-maker ;) Ses imorgon vid receptionen(utanför gymmet vid halv 8, om jag kan ta mig hur sängen dvs. Men det ska gå på något vid. Många kramar :D

2008-02-06 @ 23:03:04
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback