Studera mera

Datum:2008-02-19 Tid:14:06:57
Det borde jag göra, men är nog i en period där det är lite tungt, för jag kommer ingenstans alls, det är bara så svårt att motivera & fokusera. Ska snart göra ett försök ändå. Fattar inte hur jag har lyckats tappa alla förmågor inom ämnet som jag utvecklade under gymnasiet, det är dock förbannat irriterande. Blir så arg på mig själv samtidigt som jag vet att det inte hjälper, för vissa dagar går det bara inte. Men usch och fy vad drygt det är att känna att jag borde och varför gjorde jag inte det i efterhand. Det är så mkt som jag skulle ha klarat av vid det här laget och jag har inte tagit mig igenom det än. Har jag för höga mål? Väntar jag mig för mycket? Eller är jag bara lat? Jag vet inte längre, men det känns inte bra, inte alls bra. Jag som ska vara duktig, jag som flyttade hit för att vara duktig. Neeeh, nu ska jag banne mig skärpa mig. Ska läsa igenom N:s arbete, fixa kaffe och läsa i Fastioghetsköp. Så får det bli. Har inte så värst lång tid på mig innan träningen heller, så det är bäst att jag sätter fart nu.
Kaffebryggaren & N:s dator, here I come.  

image4

Kommentarer
Postat av: ida

Motivation är något jag också saknat sedan B-kursen startade. Delvis beror det på att första momentet varit urkasst upplagt och uppgiten extremt omotiverande, men det beror nog också på att jag faktiskt inte gjort annat än gått i skolan sedan jag var sju. Kanske är ett uppehåll allt vi behöver för att åter finna motivaton? Längtar inte du också efter ett jobb som du kommer hem från och kan koppla bort? Att slippa ha tentor, PM och oläst litteratur i tankarna 24/7?

Kram på dig!

Ps. Uppsala har vår! Hur är det i Örebro?

2008-02-19 @ 15:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback