25 Januari 2008

Datum:2008-01-27 Tid:00:07:10
Ja, dagen blev inte som tänkt i alla fall, det är ett som är säkert.
Det började dåligt med att det var så skönt att sova att jag sov två timmar längre än jag hade tänkt.
Sen fortsatte det så, ingen promenad på hela dagen, väldigt dåligt av mig och jag skäms. Sen blev det som älsklingen ville. Vi åkte alltså och köpte en dator till honom, och självklart blev det lite mer än så. Jag kom nämligen hem med en t-shirtklänning, för 50 kr, det ni! Sitter som ett smäck med! =) Sen blev det två halsband, en nyckelring, armband och örhängen... Ja ni fattar, bara absolut livsviktiga saker. Ne, men det var roligt och kändes bra sen när vi skulle på inflyttningsfesten och ha ngt fint på sig.

När vi kom hem från shoppingen var det dags för att tvätta, vilket vi ändå gjorde så det gick ju bra. Sen fixade jag mat, och diskade och hade mig. Älsklingen fick plocka iordning en del och jag var och handlade lite saker bland annat inflyttningstulpaner till Johanna och Alex. Det blev lila, tyckte att dom var fina och hade en tanke på att det passar bra med svart ;)

Efter att ha kollat på bussar och insett att vi inte skulle hinna med den vi tänkt, fick vi vackert ringa och säga att vi skulle bli sena... Sen visade det sig dessutom att vi hade hunnit i alla fall, för tiderna på bussarna på nätet stämde inte alls. Men men, det gick bra och vi hittade rätt tillslut. Blev en rolig och trevlig kväll med lagom mycket dricka, vilket för min del betydde i princip ingenting, jättegod mat, mycket prat och skratt och självklart spelade vi miott superroliga spel! Efter ett par timmar i lägenheten, som verkligen är jättefin.. begav vi oss till Stallyktan. En helt okej bar, tyvärr var det väl sådär kul folk i allmänhet och alldellse för många var dom så det var svårt att få plats. Vi blev dock inte alls långvariga utan åkte hem och sov istället. Trots ett tidigt slut eller kankse just på grund av det, så var det en hellyckad kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lila tulpaner passar jätte bra med svart ;) Tråkigt att inte filmen föll dig i smaken :/ Godnattinatt så hörs vi imorgon

2008-01-27 @ 00:30:12
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback