Ett moment avklarat

Datum:2008-01-17 Tid:17:49:24
Nu är tentan gjord, vet inte hur det gick men det märker jag väl sen.
Orkar inte prata om vad jag svarade på den eller den frågan mer, det snurrar bara i mitt huvud.
Känner mig lite tom faktiskt.

Menmen, vidare till roligare saker.
ikväll blir det nog bio med 2 tjejer från klassen.
Kan bli kul om vi hittar något kul att se.

Annars så är det dags att städa lite, tvätta och fixa i lägenheten under helgen.
Men imorn är det fest, så kankse kan bli något att göra på lördag kanske.
När man är trött och sliten.
Vem vet, det kan hända att jag kommer hem en natt nu till helgen...
Får se, om N ändå ska åka hem och hämta skidor så följer jag kankse med men det hänger på om han ska åka eller inte.
Tanken är väl att jag ska börja förbereda mig för nästa kurs också.
Ska få lite ordning här, fixa med lilte blommor och kanske gå lite på stan.
Ska nog mest göra sånt som jag vill bara, det är mitt mål fram tills tisdag.
Då är det intriduktion på nästa kurs.

Känner mig väldigt trött nu, men det får väl vara okej efter en lång dag och tentaskrivning.

Puss & Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas tentan gick bra! Jag håller tummarna:) Ska försöka göra ett försök att baka en dag och sen ska jag åka upp till er och hälsa på och överrösa er med kärleksfullt bakade bullar!! Puss

2008-01-20 @ 15:38:20
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback