Handboll & shoppingfeber

Datum:2008-01-24 Tid:22:35:56
Okej, jag erkänner jag har sett alla matcherna som jag kunnat nu dom senaste dagarna och ja, det har varit roligt!
Bara älskar att kolla på handboll med landslaget in action! Det är så kul, visst bara på tv, men vaddå?! Lika kul för det! Synd att dom inte gick vidare, men det blev i alla fall en OS-kval plats och det är inte fy skam för dom.

Har pluggat lite, det har jag och boken är helt okej. Hoppas hinna läsa ut dem imorn och kankse börja på uppgiften som ska vara inne på tisdag, är lite nervös för det faktiskt. Får bara hoppas på att det går bra.

Kollat runt lite på kläder, det är deprimerande. Vill ha en massa nya kläder, men måste spara pengar nu så får väl vänta ett par månader. Känns skit just nu. Dessutom vill jag ha något fint tills imorn, men nejdå. Usch och fy. Fattar inte att jag kan bli så sugen på att shoppa, just nu spelar det kankse inte ens så stor roll vad det blir heller, ännu sämre. Menmen, får se om älskligen får om han vill för då ska vi shoppa lite imorn ändå, han ska nämligen köpa ny dator (hoppas han), vi får väl se om vi hinner mellan plugg och städning och tvätt.

Kanske är dags att sova lite om jag ska orka med allting imorn. Just nu känns det rätt lockande faktiskt, att krypa ner i sängen och bara sova bort en stund, i alla fall till 6.30 imorn, då måste jag upp om jag ska ha en chans att hinna med allt jag på någotsätt bestämt mig för att hinna med...
Så kan det gå. 
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur snabbt läser du människa? Läsa ut boken på två dagar? Jag har suttit med den sedan i måndags jag å är inte klar än, panik! Ska bli jätte kul ikväll, dock så råder det klädpanik även här, men som tur är kommer jag ha lockat hår iaf ;) Tack så mycket för lånet :D Ses ikväll om vi inte hörs innan dess. Många kramar

2008-01-25 @ 10:33:08
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Johanna

Hje gumman! Tänkte bara höra om det är oki för er om Björn följer med på bion på lördag? Möjligtvis blir det så att han stannar ända tills på söndag nämligen. Vill bara kolla så det inte är några problem för er del då det var du som gav bio på förslag? Många kramar :D Hoppas det går bättre för pluggandet för dig än för mig ;)

2008-01-25 @ 12:58:49
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Sis

stressa inte ihjäl dej:S
låter som de händer mkt i idag =)
själv ligger man framför tv:n me feber o ont i huvet men men
ha de bäst pusspus(L)

2008-01-25 @ 14:21:45
Postat av: Elin

Jisses vilken bloggare du har blivit! Nu måste jag ju blogga varje dag för att hänga med i ditt tempo! Men det är bra, jag gillar att läsa hur du du har det! Förövrigt är jag med galet shoppingsugen, men min ekonomi är under all kritik, jag ligger back med en sisodär 10-12000...Jag vet inte riktigt hur jag skall rädda mig ur den knipan, men det löser sig. PUSS

2008-01-25 @ 23:57:19
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback