Klippning, ögonbrynsplockning & kafferep

Datum:2008-07-01 Tid:13:06:31
Det är vad dagen bjudit på så här långt. Började det hela med en morgonpromenad med mamma. Åt sedan frukost duschade och gick till Tant A för en klippning & lite fix av ögonbrynen. Lika välbehövligt alltsammans. Efter det blev det självklart kaffe & en hel del pratande, lika mysgt som vanligt. Älskar de där småstunderna med hunden, mammorna och känslan av att verkligen vara hemma. Då trivs jag. Insåg dock att jag borde tona håret en aning, är mer blondin än brunett och så kan vi ju inte ha det. Nu ska jag dock ta mig i kragen och fixa mig i ordning lite, sen ska jag iväg till jobbet. Blir cykel till och från och sen en promenad på rasten, lite lagom för mitt lilla knä. Vill inte förvärra allt genom att slita mer än nödvändigt när jag nu har fått ont igen. Sommarproblem som återkommer, misstänker att jobbet är en stark orsak med för mkt lyft och springande. Menmen, jobbar på att det ska gå över och imorn tror jag att det blir cykel för hela slanten, det är mer skonsamt & väldigt effektivt för om det blir som lovat så kommer det att gå att cykla ute. Nu måste jag springa, ska hinna äta med =)

None

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad skönt att bli lite ompysslad! Det var länge sedan mitt hår fick se en sax =/ Men eftersom jag är så grisig och envis och vill ha LÅNGT hår så har jag slarvat med klippningen. Även om jag vet att håret inte växer snabbare för det. Så jag ska nog försöka få topparna klippta snart iaf. Lät inget vidare det där med knät! Hoppas ditt knä kryar på sig inom snar framtid. Planerna för Örebro-helgen tyckte jag lät superduper och ekonomisk helg är toppen för mina småslantar i plånboken (eller visa-kortet). Idag har jag varit ute och gått stavgång, det har blivit min favorit, det är så härligt :D Gick det bra att jobba ikväll då? Puss puss

2008-07-01 @ 23:02:41
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Postat av: LIFE BY Marielle

Snart kanske du får komma till tant M ;) haha, jag har kommit in på frisörslinjen nu! Helt underbart.



Ja tydligen, det är så det ska va :) vad gör du idag? Har ni soligt förresten som resten av landet har vilket inte vi? Kram

2008-07-02 @ 12:47:20
URL: http://mariellem.blogg.se/

Postat av: Johanna

Jodå, tack så mycket. Skall hur som helst lägga det åt sidan till augusti, behöver vara HELT ledig för att orka forstätta i höst tror jag. Men då ses vi nästa helg :D Får planera mer i detalj i mitten på nästa vecka. Vi kommer af ner på fredag kväll förmodligen. Kanske en sväng på stan på lördag och sedan grilla hos oss på kvällen iaf? Puss å kram

2008-07-03 @ 17:02:28
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback