Äntligen!

Datum:2008-06-25 Tid:10:10:23
Bild från lundlund.com

Kom ihåg att ställa mig på vågen det första jag gjorde nu på morgonen (är man ledig så är det tillåtet att ha sovmorgon så det så!) och vet ni något roligt??? ÄNTLIGEN, efter 6 månaders slit helt utan viktresultat så har jag gått ner 2 kilo. (Tillåtet att skratta) Vet att det egentligen är detsamma som inget alls, men för mig betydde det väldigt mkt. Motivationen är liksom inte på topp längre och det här var något som jag verkligen behövde för att känna att nu jävlar ska jag fportsätta kämpa ochjag ska lyckas. Det finns inga om eller men eller något, det bara måste går. Har som mål att kunna ha en stor del av kläderna i min gadrob, att känna mig nöjd, glad och sund, att må bra och orka mer. Hoppas på en mer vältränad och muskulös kropp, på en lagom nivå där jag trivs med mig själv. Får väl se hur det går och hur snabbt resultaten kan komma nu, men jag hoppas att det här gav mig en knuff i rätt riktning och att jag kommer att orka med att träna mer nu, även om jag jobbar mkt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så skönt för dig gumman. Stolt :D Tänkt dock på att inte endast fokusera på vikten. Forstätt kämpa :D

2008-06-25 @ 22:11:31
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Grattis till dig gums! Vet hur mycket detta betyder för dig, är glad för din skull. Min våg har jag kastat ut, efter nästan 2 månader utan regelbunden träning så går jeansen inte igen, tur att man arbetar i mjukis och att man har en pojkvän som är nöjd, skratt :D Dock ska jag ta tag i det igen, börjar må lite bättre psykiskt nu, så då är det dags att ta tag i det fysiska. Du får bli min förebild :) Pusss puss

2008-06-25 @ 22:16:03
URL: http://alexandravickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback