Dagen som gått

Datum:2008-06-18 Tid:19:29:50
...har inneburit att jag varit på jobbet till klockan 15. Cyklade hem men kom bara en liten bit innan jag träffade Tant B (en av mina extramammor) och eftersom att hon behövde lite sällskap så gick jag med henne istället. Dessutom är det ett riktigt promenadfreak vi pratar om så det blev lite mer än bara raka vägen hem även om jag lyckades få till en överenskommelse om en medelväg ;) Mkt trevligt och välbehövligt efter en både lugn & stressig dag. Kom hem till syrrorna och tillbringade en stund med dem ute på trappan innan det var dags för dusch och lite packning innan N kom och hämtade mig. Nu sitter jag hemma hos N:s familj själv, N skule köra sin far och följa med sin mor och handla. Snart tillbaka kan jag tänka mig, men nu fick jag tid att blogga utan att vara tråkig och associal. Ikväll ska vi självklart kolla på fotbollen och mysa ihop. Kändes så konstigt igår att inte vara tillsammans, snacka om att man vant sig fort vid att bo ihop och med andra ord mer eller mindre alltid vara tillsammans. Det är inte tråkigt utan underbart, och jag älskar verkligen känslan av att vara nära och alltid finnas till hand för varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback