Duktig värre

Datum:2008-06-26 Tid:16:57:46
Idag känner jag mig nöjd, igår blev det som sagt inte mkt till träning utan bara en halvtimma på cykeln. Idag däremot satt jag och cyklade i 1,5 timma samtidigt som jag och syrrans pojkvän kollade på Sandor/Ida. En helt okej film baserad på en bra bok. Dessutom följde den handlingen bra tycker jag, till skillnad från många andra filmer baserade på böcker. Men tillbaka till träningen så känns det skönt att ha tränat ordentligen och jag är nöjd. Imorn får det nog bli lite promenad ist för jag har en känsla av att jag kommer ha lite ont ;) Får väl se om det möjligen skulle kunna vara fint väder imorn eller möjligen uppehåll. Snart ska jag dock åka in till stan till N och ha myskväll. Tror det behövs för det var ett tag sen vi var själva och hade tid att mysa ihop.

Kommentarer
Postat av: meloa

Det är i första hand butikerna som gäller och bloggen är mest till för att inspirera. Men om det är något du är sugen på så skicka iväg ett mail till [email protected] så ska jag se vad jag kan göra :) Ha en bra dag!

2008-06-26 @ 17:01:27
URL: http://meloa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback