En ledig dag

Datum:2008-06-26 Tid:12:11:17

Bild

Precis som igår så var jag ledig och det är jag även idag. Vad ska man hitta på en dag då man är helledig då? I min fantasi är det soligt, 25 grader varmt med lite mildbris och jag tillbringar dagen med att sola på ett soldäck nära poolen där jag tar ett dopp då och då för att svalka av mig. Tyvärr så är det lika orealistisk som önskan att ha lika fint hår som Vanessa Hudgens eller lika snygg kropp som Eva Longoria. Så dagen tillbringades inomhus med bok och dator, inte lika perfekt eller ens lika skönt & roligt. Menmen. Idag så ska jag träna (blev lite halvseriös träning igår) och ikväll ska N och jag kolla på film och mysa hemma hos honom. Nu ska jag dock hänga upp lite tvätt och kankse dammsuga lite. Tror det får bli en kopp kaffe och kankse lite träning. I vilken ordning får vi se. Ska kolla om vi ha ngn rolig film att kolla på när jag tränar, annars blir det tråkigare än tråkigast att träna.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag skulle också gärna ha 25 grader och ligga i solen, men det är väl något man bara får drömma om :)

2008-06-26 @ 12:29:48
URL: http://naw.blogg.se/

Postat av: Rebecca

Skönt att vara ledig iaf, det är jag också :)



www.rebeccasblogg.se

2008-06-26 @ 12:50:00
Postat av: Josiee

tack sötnos:) ja den är lite annorlunda nu:) tävling i bloggen nu om du vill vara med;)

2008-06-26 @ 13:16:19
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Postat av: meloa

Alltid roligt när folk kommenterar så man får se nya bloggar :) Ha en bra ledig dag!

2008-06-26 @ 13:20:42
URL: http://meloa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback