I'm Back!

Datum:2008-06-08 Tid:11:17:56
Nu är det slut på bloggtorkan, nu är jag tillbaka igen. Det har hänt en hel del sen jag sist bloggade men jag ska försöka få till en uppdatering. Vi var hemma på studenten, det var strålande fint väder och mkt trevligt. Åkte tillbaka till Örebro lite tidigare f´ör att pluggapluggaplugga. Det gjorde vi hela tiden fram tills i onsdags då det var dags för tenta. Hann med att fira Alex födesledag med samma helg som studenten. Hur tentan gick vet jag inte, kändes dock inte så bra en vi får se. Efter det blev det en tur på stan med Älskligen, tyvärr var det marknad så stan var överfylld med folk och det var kokhett. Det blev med andra ord en kort visit innan vi begav oss hem för att fixa oss innan det var dags för fest med v'ännerna. Det blev en helt underbar kväll med skratt & gott humör. Torsdagen var seg och tillbringades framförallt i sängen. Hann med lite städning och ett sista möte med vännerna. Det blev Mac Donalds och bio. Sen var det taxi hem, gick inga bussar. Skrev en lista för packning och somnade. I fredags var det dags att åka hem till Uhamn igen. vi packade, hämtade grejer hos Johanna & Alex och mamma & pappa kom upp för att hjälpa till med hemflytt. Så nu sitter jag här, hemma i Uhamn med hela familjen och blåsor från gårdagens misslyckade solsession. Jag borde lärt mig men efter det här så lär jag vara mer försiktig iaf, det är en sak som är säker. Nu ska jag lägga mig med en bok i skuggan och njuta av att vara ledig. Imorn börjar jobbintroduktionerna.  Återkommer med bilder och uppdateringar senare, Älskligen väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: Hanni

Det är väl helt ok att du inte gillar bodybuilding.:) Jag föredrar själv en mycket atletisk fitnesskropp och den skiljer sig ganska mycket från en bodybuildarkropp. För det första är det mindre muskelmassa och inte lika lite underhudsfett som hos en bb-kropp. Jag personligen föredrar kroppar med mer muskelmassa än en vanlig svensson. Mitt ideal är helt enkelt sådant. Hoppas du fick svar på dina frågor.

2008-06-08 @ 11:51:02
URL: http://hannisgold.blogspot.com

Postat av: Hanni

Du är inte ensam, det är ganska många som har svårt för det. ;) Men så tycker vi alla olika också och precis som du så tycker många om det smal utan synliga muskler. Jag kommer att lägga upp lite bilder framöver på vad jag tycker är en idealkropp.

2008-06-08 @ 20:37:32
URL: http://hannisgold.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback