Min fiende - nätshopping

Datum:2008-06-30 Tid:12:17:37

Bild

Det är alltid lika kul att sitta och kolla runt bland kläder, skor & assessoarer på nätet, alltid hittar jag ngt jag vill ha, alltid önskar jag att jag had emer pengar och barje gång kliar det i fingrarna efter att få skicka i väg en beställning. Än har jag hållt mig i skinnet för jag vet att Lager 157, en eftermiddag i borås och en helg i Örebro väntar. Men ändå, det vore roligt med lite nya kläder, lite nya skor eller varför inte nya assessoarer. Å andra sidan så skulle jag helst av allt vilja ha alltsammans. Men det lär inte hända, inte nu förän så länge så sparar jag pengar. Ligger lite lågt och hoppas fortfarande på att träningen ska ge resultat. Det får dock äga rum efter shopppingrundan med syrran, för först och främst blir det lunch, sen ska jag med henne och sen efter det MÅSTE jag träna lite. Hoppas på att N vill ungås lite med, men det vet jag inte än. Blev ingen klippning heller, hon svarade inte. Kanske kan bli imorn förmiddag eller en annan dag. Skulle behövas i alla fall.

Nu var det dock lunchdags & så måste jag fixa mig lite innan vi ska åka.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman! Faktum är att jag redan pratat lite om den helgen med Alexandra. Alex och jag ska iaf åka till Örebro den 11 och åker sedan tillbaka till Gälve på söndagen. Blir ju toppen om ni också kommer :D Däremot måste jag säga redan nu att vi knappt har några pengar alls så vi kan inte hitta på någonting som kostar :/ Ush, känns verkligen att de jag annars brukar ha på en månad i penningväg nu varit tvyngen att leva på i två måndader. Även om man spar matpengar så har ju över hälften gått till hyran i Örebro :/ Hoppas iaf att vi skall kunna hitta på något trevligt den helgen :D Puss å kram

2008-06-30 @ 17:34:56
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback