Resultaten är levererade

Datum:2008-06-26 Tid:11:59:17
Ja, igår var det exakt 3 veckor sen som vi skrev tenta i en mörk sal i källaren på Örebro Universitet. Igår kom beskedet, uppenbarligen klarade jag tentan och fick mitt BA. Då kändes det surt och jag var sur, irriterad och besviken hela efetrmiddagen. Efter att ha sovit på saken och sett vilka poäng jag fick är jag dock glad att det gick som det gick och jag får vara nöjd. Det är trots allt inte dåligt utan väldigt bra egentligen, mina förhoppningar var bara för höga från början. Känns dock bättre nu och jag är alltså säker, jag behöver inte ägna min sommar åt att plugga på inför en omtenta. Känns bra, riktigt bra. Så nu har jag besultat mig för att låta allt skolsnack, resultatfrustration och allt annat som har kompling till skoldelen av mitt liv vila för sommaren. Det blir en paus och en välbehövlig sådan för att jag ska orka med den kommande höstterminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback