Sommar!

Datum:2008-06-08 Tid:15:31:42
Sommarbild från Mauritius
Bild

Nu är det verlkligen sommar och jag har tillbringat den största delen av dagen i skuggan med en bok tillsammans med N. Väääldans mysigt och rätt lagom varmt. Är så röd fortfarande så jag vågar inte sola, hoppas dock att det stundande ovädret inte ska hålla i sig så länge utan att jag kan ta igen all missad solning. Hoppas på en varm och skön sommar med mkt sol, bad & roligheter. Det skulle vara så underbart med en fin sommar. Lite romantik skulle väl inte vara fel heller, och det borde väl infinna sig lite extra snart är ändå vår 2 års dag i veckan. Herregud, kan inte fatta att det redan har gått två år. Ibland känns det som ingen tid alls och ibalnd känns det som evigheter, på ett bra sätt så klart! Ska väl ta och ladda upp kort från grillningen & tentafesten och även annat, men just nu orkar jag inte riktigt så ni får hålla till godo så länge. Nu är det nog dags för en frukt & vatten stund dock. Kankse ett Gossip Girl-avsnitt i skuggan med N, detlät rätt bra tycker jag. Hittar ni på en solig dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att ha dig tillbaka i bloggvärlden gumman. Måste hålla koll på vad du har för dig där nere i söder ;) Ja du, tiden går fort, 2år, om ett tag kommer det bli ännu fler utan att du hinner tänka, ett som är säkert :D Sitter och väntar på Alex, kostigt att inte ha han hos mig hela tiden. Vi skall iaf åka en sväng in till stan, jag skall köpa träningskort. Var och hälade på mormor tidigre, cyklade in med mamma, hade motvind åt båda hållen :P Imorgon kör jag igång med jobb och träningen igen hade jag tänkt, du med? Puss å kram och hälsa Niklas!

2008-06-08 @ 17:33:03
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) ja det har jag gjort,så tid över bloggen har man verkligen inte nu :)lovet börjar imorgon! så ikävll blir det avslutningsmiddag. Ha det så härligt du med ute i solen, kram :)

2008-06-09 @ 14:47:35
URL: http://mariellem.blogg.se/

Postat av: Alexandra

Hej gumman min! Hoppas allt är bra med dig där hemma i Sverige. Här i Polen är det bara fint, jag trivs så bra här och det är verkligen ledighet och semester. När börjar du jobba då? Vad har du för dig där hemma? Miss you! Puss puss

2008-06-13 @ 10:25:21
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Postat av: Johanna

Hej gumman :D Har tyvärr tråkiga nyheter, kan ej byta bort min tid den 26:e. Så än så länge ser andra helgen i augusti bäst ut för vår del. Alex har dock inte fått något schema ännu. Han kommer inte ens få börja jobba förrens vecka 26 heller :/ Men det finns ju inte direkt brist på hotellrum och tåg så jag tvivlar på att det är hela värden om vi inte bestämmer klart denna helg. Löser det sig inte kanske vi istället kan komma ner till Gbg eller något sådant den helgen, eller någonting sådant? Saknar er ska ni veta :/ Hoppas det går bra för dig på jobbet och att Niklas inte fått ett allt för tungt schema. Ha det bäst till nästa gång vi hörs. Puss å kram :D

2008-06-14 @ 22:55:12
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: L

precis! vem tycker du är snyggast i hela em då? :D

2008-06-16 @ 19:17:59
URL: http://linneaji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback