Time for some update

Datum:2008-06-24 Tid:22:19:33
Har än en gång lyckats låta bli att blogga på ett par dagar. Tog mig igenom mina 8 dagar i rad på jobbet även om det sista var väldigt kämpigt. Midsommarafton blev lite det lugnaste laget efetrsom att jag jobbade och var väldans trött. Lyckades somna i soffan hemma hos N:s familjs kompisar. Trevligt och roligt, men inte så långvarigt. Sen var jag ledig i söndags och då var vi hemma hos mormor och morfar. Trevligt och mysigt, firade mormor som fyllde år idag. Grattos Mormor! Sen åkte jag och N till skövde för att lämna en cykel som ska upp till Carro som är på SM veckan. Hoppas att det går bra för henne och att hon kan fokusera på det hon ska. (Tänker på dig gumman, du vet att jag finns här om du vill snacka...) Imorn och på torsdag är jag ledig och då ska jag ta det lugnt, träna och blogga kankse?! Känner att det har varit mkt nu och att jag varit så trött efetr jobbet att jag inte orkat tänka på varken blogg, mail eller internet överhuvudtaget. Har varit duktig och tränat idag, cyklade en timma idag med. Fast fick skjuts hem från jobbet, halvvägs iaf. Tack pappa! Varväldans trätt kan jag meddela. Imorn blir det mer träning men nu är jag trött och redo för sängen.

Ska försöka hinna med att sew SATC-filmen i veckan med, söta N har lovat att följa med fast det egentligen är mest jag som vill se. Längtar.

Saknar mina söta små tjejer med, vem hade kunnat ana att det skulle bli så här bra för ett årsen?! Inte jag iaf, för då hade jag inte varit så nervös. Nu är jag dock sugen på SATC, shopping & att träffa tjejerna, tyvärr är det enbart filmen som är aktuell för stunden.

Ha en fin kväll allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback