Update

Datum:2008-06-17 Tid:22:12:51

Sen senast har det hänt en del. Det har hunnits med att fira 2 årsdag i borås på dagen och hemma med film och kinamat på kvällen. Till en viss E vill jag bara säga, du hade fel för nu är det 2 år och inte 2 veckor ;) Mkt mysigt och helt perfekt, vet inte vad jag skulle göra utan min oerhört underbara pojkvän, du vet att jag älskar dig! Har även hunnit med att fira student & göra en balsminkning som jag var nöjd med och N:syster vilken är ägaren av ansiktet jag sminkade sa att hon var nöjd så jag får lita på det. Väntar fortfarande på bilder dock. Eftersom att det var lite kris på jobbet så har jag redan hunnit med att jobba i 5 dagar, varav de senaste 4 och nu har jag klarat av hälften, bara 4 kvar tills jag får vara ledig. Ser fram emot en hel dag med Älsklingen. Annars går det riktigt bra att jobba och det känns som om jag kommer in i det mer och mer för varje dag som går. Annars så är det inte mkt mer än jobb, lite socialtid med familj och N plus promenader. Har till och med lärt mig att använda rasten på jobbet till att promenera på, känns väldigt hurtigt måste jag säga. Speciellt som jag cyklar till jobbet också. Har massa bilder men nu är jag trött så det får bli en annan dag. Har varit en lång dag med både jobb, jobb föreläsning och en löångpromenad med pappa. Så nu känner jag mig redo för en dusch lite läsning och sen sängen. Till Tjejerna så vill jag bara meddela att jag lovar att bli bättre på uppdateringar om vad jag gör, men som det är nu är det mest jobb så det är inte så spännande ;) Ska dock skärpa mig och planera min tillvaro mer, då känns det ju som om jag är närmer er med (ni vet vad jag menar), saknar er galet mkt.

Har även tänkt att fundera över lite föändringar av bloggen, ska se vad jag kan komma på ;)

Ha det så bra så länge allesammas, puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback