Fixa & Dona

Datum:2008-03-05 Tid:14:35:06
Idag fick bli en sån där dag där man jag allt och ingenting.
Lite dammsugning, dammtorkning, diskning & ekonomikontroll.
Betalade mina böcker när jag ändå höll på, lika bra så sliper jag tänka på att spara pengar till det.
Känns bra att ha lite koll och att bli av med lite små fix.
Ska ta med N och handla sen med, behöver iaf fylla på lite i kyl, frys & skafferi.
Sen har jag pratat med Mormor med, hon och Morfar komemr upp och hälsar på i helgen.
Ska bli jättekul för det var ett tag sen sist, så längesen att jag inte komemr ihåg när det var.

Var på seminariet innan med, lär mig alltid mkt på dem med just den här föreläsaren.
Han är nämligen väldigt duktig och lätt att lyssna på.
Läst ut boken imorses med, så nu har jag klarat av Allmän Köprätt, dags att sätta tänderna i nästa.
Får väl ta och skriva en lapp till handlingen med och fundera över vad som ska shoppas på fredag efter frisörbesöket. Tyvärr är det ett tråkigt besök med bara toppning, väntar på att håret sa växa ut nämligen. Nä'r det väl har hänt, om evigheter, så ska jag tona det mörkt igen har jag bestämt. Får väl se om den tanken håller i sig. På fredag lbir det i alla fall bara toppning för min del. N däremot ska klippa sig ordentligt om jag har inte har helt fel och det ska bli kul att se vad hon hittar på med hans hår.

Ikväll är det dags för Kost och träningsföreläsningen.
Ska bli spännande att se vad man kan få för tips och råd.
Tror att det akn behlvas lite, dessutom ska det bli roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback