God Morgon

Datum:2008-03-26 Tid:08:08:35
image184
Bild

Idag skiner solen men det där vita ligger kvar & det är fortfarande minusgrader. Varför kan det inte bara vara vår? Borde plugga nu egentligen, var därför ajg gick upp tidigt idag. Har kolalt lite på uppgifterna som vi ska diskutera men kände att jag inte fick ngn direkt uppfattning eller ansträngde mig så mkt. Å andra sidan så brukar det inte spela ngn roll, kan ju lyssna på vad de andra har att säga. Det brukar alltid vara ngn som har smarta idéer. Började morgonen med att diska också, inte det roligaste men väldigt behövligt. Tog hälften då och så tar N hälften när jag är på seminariet. Hoppas på att få tillbaka mitt PM också. Ikväll är det utgång som gäller och fotboll på O´learys, ska bli kul. För vår del akn det dock inte bli så sent eftersom vi ska på mötet imorn bitti. Men det ska bli kul att träffas allihop och umgås ett par timmar iaf.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback