No Shopping for me

Datum:2008-03-20 Tid:15:10:29
image144
Bild

Hittar så mkt fina bilder hela tiden. Tycker att de livar upp det hela lite med, bloggen får lite liv och jag roar mig emd att leta upp dem. Ni får väl roa er med att kolla på dem ;) Hur som helst så blev det ingen shopping för min del. Tur det eftersom att jag egentligen inte hade råd. Ska spara och köpa fina sommarkläder sen istället. Kanske blir ett par skor när jag fått pengar. Men just nu kändes det inte ens kul att shoppa, det ni! Inte ofta de orden kommer från mina läppar men så var det/är det. Känner för det vissa dagar men sen kommer jag fram till att det är roligare sen, när jag nått mitt mål. Än så länge så är det inte så kul och då kan jag lika gärna strunta i det. Får kolla på alla andras fina kläder och grejer istället. Det blev helt enkelt bara en tur ner till stan för mig och N. Han var en sväng på systemet och jag på apoteket. Det fick räcka. Inte dåligt. Hoppas att min nya body lotion är bra och att jag inte blir gul, köpte nämligen en med lite BUS-effekt. Hoppas att det funkar på bleka lilla mig. Får väl se. Får ju inte sola pga tatueringen och jag är trött på att känna mig vit som ett lakarn. Får väl se om det här hjälper ngt.
Vad hittar ni på en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback