Planering

Datum:2008-03-02 Tid:20:45:20
Ja, då var det söndag och dags att förbereda kommande veckans upptåg. Vilket också innebär att träningsplaneringen ska stämma med Johannas och Alexandras (tänk er själva hur lätt det är att få ihop det med tre planeringsfreak som vill ha kolla på allt). Har väl inte spikat ngt än, det beror lite på vad som dyker upp i övrigt, men än så länge och om ingenting händer så ser veckan ut så här:

Måndag: 7.30 gym med tjejerna. Sen har jag seminarie, men eftersom att jag inte läsa boken tvivlar jag på att jag kommer ha så stor behållning av det vilket innebär att jag istället ska läsa hemma. Det är också min TV-kväll med Design Simon & Tomas, CSI:NY och Shark, bättre kan det knappast bli.

Tisdag: Powerwalk på morgonen istället för gym, så slipper jag hålla på att åka fram och tillbaka (lite miljötänkande och tidssparande). Sedan är det läsning som gäller dagen lång med lite förberedelse inför onsdagens seminarie. Kvällen bjuder på Freepowerdance och Gossip Girl.

Onsdag: Gymma med tjejerna 7.30. Seminarie i kontraktsrätt mellan 10-12. Sen är det läsning och på kvällen ska vi (jag, Alexandra & Johanna) gå på föreläsning om Kost & Hälsa 18-21, alltså ingen afropowerdance danna dag.
Womens murder club blir det enda tv-tittande som hinns med.

Torsdag: Gymmet med tjejerna 7.30. Sedan är det läsning, läsning och åter läsning. Kanske en promenad om det är fint väder. Eftermiddagen innebär tvättid mellan 16-19.

Fredag: Till frisören med N & Alexandra vid 10.00. Sen blir det thé-shopping, för mitt är nästan slut i alla burkar och lite annan shopping kanske, åtminstonde en stund på stan. Dagen bjuder även på läsing och en promenad kanske.

Lördag: Städtime! Powerwalk kan behövas och i övrigt vet jag inte. Mys med N troligen.

Söndag: Jag ska läsa på inför seminariet på tisdag, sen blir det troligen en promenad och slappardag, får väl se vad som händer.

image76

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ser bra ut ;) Vet dock inte om jag ska gyma imorn, eller om jag tar en light och går ut och powerwalk;ar istället. Får känna hur det känns imorn. Men kan skicka iväg ett mess :) Pusss

2008-03-02 @ 21:14:28
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se

Postat av: Johanna

Skönt att det mesta stämmer överrens som sagt. Trevligt att du följer med på Core-passet, då slipper jag gå själv :D

2008-03-02 @ 21:17:47
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback