Äntligen

Datum:2008-05-13 Tid:16:31:24
Nu är vi mer eller mindre helt klara med grupuppgiften till oppositionsseminariet och det känns superbra. Har gått väldigt bra att jobba ihop, vilket jag visste från början men ändå. Känns bra att vi är klara och att det enda som är kvar är att lära sig vad vi ska säga och kolla igenom lite. Kommer vara så skönt när det här är över och jag kan koncentrera mig bara på tentan. Med det lite mindre soliga vädret och ett knä som gör ont blir det mer tid för pluggande och mindre för solning & träning. Men det kanske är bra med. Dock gillar jag inte delen med träningen, men igår fick jag jätteont efter att jag varit ute och gått stavgång, effektivt & skönt men ont blev det och trött var jag. Känns bättre idag men ska nog ta det lite lugnt tror jag, är inte säker på varför det blev så. Menmen, undrar vart N blev av. Trodde inte att de skulle sitta så länge med gruppen en det klart att så länge som vi satt så är det väl inte så underligt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback