Seminarie & grupparbete

Datum:2008-05-07 Tid:16:44:24
Var på ett seminarie imorses med. Om jag fortsätter vara så här duktig med att gå upp tidigt även sen när vi inte har seminaier kommer jag ju att hinna med hur mkt som helst på dagarna. Hur som helst så var det dags för lite arbete med gruppen, som består av mig och Robin på ena sidan och ngra andra på andra sidan. Idag blev det lite diskussion mellan alla och med andra från andra grupper. Tyvärr är det en supersvår fråga som vi inte ens kan hitta svar på. Vet inte exakt hur vi ska lyckas med det här, men det måste vi ju. Håller tummarna och önskar att det ska gå bra. N har samma uppgift men är i en annan grupp men han var med och diskuterade. Känns bra att vi har samma och kan föa ett resonemang även här hemma. Handlade lite på hemvägen med, så nu har vi mjölk och basgrejer så att vi klarar oss ett tag hoppas jag. Skulle bli afro nu på kvällen med Johanna men hon har som alla andra supermkt att göra så det får bli lite löpning idag med. Tror dock att det får bli i de gamla skorna så att fötterna får vila lite... Undrar om det hjälper men det är ju värt att testa. Bomulls pads funkade inte så jag får väl ta mig till ett apotek och köpa skoskavsplåster... Eller iaf till stan. Får väl bli en senare fråga för nu har jag då inte tid. Ikväll är det hockey med, ska bli kul att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback