Seminarie, inlämning & fixande

Datum:2008-05-06 Tid:14:43:32

Dagen började med seminarie och inämning. det gick smärtfritt enlit mig och jag hoppas på ett bra betyg på inlämningen även om jag är väldigt osäker på om den var bra eller ej. Oavsett vilket så känns det skönt att ha klarat av det momentet för nu är det *bara* oppositionsseminarieuppgiften och tentaplugget kvar, vilket får mig att må illa men det löser sig säkert. känns bara som om alla andra kan så himla mkt, att det har lärt sig massa mer och att de redan har kommit mkt längre än mig. Ja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta sig i kragen gissar jag på. Efter seminariet tog jag iaf bussen hem och sen dess har det blivit både städning, diskning & lunch med kaffe efteråt. Så egentligen är jag redo att ta tag i pluggandet men jag har inte kommit dit än, kände att ett inlägg hade jag tid med innan.

Planen för resten av dagen ser ut så här:

  • Läsa på inför imorn, kolla på rättsfallet & frågorna
  • Fundera över lösningar på oppositions uppgiften och skriva ner anteckningar över det tills imorn
  • Träna, vilket idag betyder löpning med vältejpade fötter pga. blåsor av nya skorna
  • Kvällsmat & kvällsmys ihop med N när han nu kan tänkas komma hem

Hur ser er eftermiddag ut?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj oj värst vad du är ambitiös. Både du & Johanna är så duktiga så, med allt pluggande. Själv har man varit på 2 föreläsningar, tvättat, lagat linssoppa och varit ute och gått en långpromenad :) Hur gick din löpning ikväll? Nu ska jag ladda inför desperate! Puss puss

2008-05-06 @ 20:39:41
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback