Söndagssyndromet

Datum:2008-05-11 Tid:12:52:28
image330
Bilder

Som vanligt när det är söndag så kommer vi inte upp i tid, idag gick vi upp vid 9.30 och det känns som om halva dagen gick innan vi hade lyckats äta frukost och började ta tag i dagens bestyr. Har dock hunnit en sväng till Willys på cykelför att handla lite, kollat mailen och nu sitter jag här med lite iste. Ska snart fixa lite lunch, köttfärssås och spaghetti blir det och sen är det seriöst pluggande som gäller och om det fortfande är soligt så blir det en liten ny dejtsession med solen på balkongen också. Komemr ju se helt hemsk ut med solbränd framsida och väääldans blek baksida, nice ;) Jaja, det blir snart ändring på det för snart får jag sola ryggen med. Om inte annat får jag väl ägna mer tid åt ryggen sen då så att jag får samma färg runt om ;) Ska hinna med att springa ikväll med, gick riktigt bra igår och fick bara skavsår påden ena foten, framsteg framsteg.

image331image332

Tänk vad underbart om det var så min balkong såg ut och om det var min utsikt. Hade jag haft råd hade jag gärna legat i en av solstolarna vid poolen, fast vem hade inte det?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för senast gumman! Hoppas du hade trevligt. Jag hade iaf väldigt roligt och tyckte det var ett härligt gäng som partade i min lägenhet. Nu har Marcus åkt hem och jag är ganska deppig. Men ska försöka att torka tårarna och göra något vettigt av dagen iaf. Hur ser veckan ut? :) Puss puss

2008-05-11 @ 13:16:36
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se

Postat av: Dress Like a Princess

Ååh där hade man gärna varit

2008-05-13 @ 22:11:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback