Dags att skärpa till sig, igen

Datum:2008-08-07 Tid:15:52:42
Kan börja med att återigen be om ursäkt för den urusla uppdateringen. Anledningen till den är framförallt att jag har jobbat fruktansvärt mkt det sista och när jag sedan kommit hem så har jag bara inte orkat ta mig i kragen och ens trycka på start-knappen på datorn. Därav väldigt få inlägg under hela sommaren. Igår hade jag faktiskt en ledig dag, efter att ha jobbat 9 dagar i sträck kändes det välbehövligt. Så igår sov jag ut ordentligt och gick inte upp innan 9.30. Ägnade förmiddagen åt att flytta och leta bland bilder på datorerna hemma. Är nämligen som så att jag efter över ett år äntligen satt i gång med min scrapbook. Har kommit en bit på väg men nu behöver jag mer kort vilket var anledningen till gårdagens letande efter bilder. Just nu sitter jag och laddar upp dem på euronics hemsida. Gårdags efetrmiddagen tillbringades i Ullared på Gekås. Hittade inte så mkt tyckte jag men dyrt blev det så det måste varit en hel del ändå. Blev en klänning och en tröja med krage, knappar och rosett. Mkt söt och snygg. I övrigt blev det mest bra att ha saker som body lotion, sminkborttagning, shampoo och deo. Inte sånt som är kul att köpa men när det är typ halva priset så känns det iaf lite bättre. Hittade faktiskt lite grejer till scrabooken med, så nu hoppas jag på att det går fort att få hem bilderna så att jag kan sätta igång med arbetet igen. Är riktigt kul nu när jag väl ha kommit igång. Snart kommer N också. Vet inte vad vi ska göra men förmodligen inte så mkt. Kanske en promenad senare. Å andra sidan så gick jag hem från jobbet plus en extra sväng så jag har redan rört på mig en del. Ska ta tag i mitt liv och fixa lite saker nu när jag ändå sitter vid datorn med. Lika bra att passa på nu när jag orkade börja ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul med Ullared, alltid bra med en massa bra-att-ha-men-tråkigt-att-lägga-pengarna-på saker. Hoppas vi kan hjälpa er lite med flytten. Innan min tenta är gjord kommer vi dock ej kunna vara till ert förfogande, men sedan så :P Blir en hel del jobb för mig med, dock endast en vecka kvar plus att jag knappt jobbat några ob-tider överhuvudtaget, men men alltid något iaf. Nu skall jag hämta andan och sedan sätta igång med kvällen pluggande. Ha det toppen. Puss å kram och hälsa Niklas. Saknar er <3

2008-08-07 @ 17:00:24
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Jag håller med Johanna om att det lät roligt med Ullared. Hur långt har ni till Ullared? Jag har faktiskt aldrig varit där, skulle vara roligt att åka dit. Men har aldrig funnits tillfälle helt enkelt. Igår & idag har jag varit i Karlstad, hade 2 dagar ledigt så passade på då :) Jag hade först tjejdag med mamma på stan och sedan tjejkväll med barndomsvännerna. Superskoj! Hittade även en hel del kläder och lite nyttiga saker. När åker ni till Örebro då? Ha det fint! Puss & Kram

2008-08-07 @ 19:25:12
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Postat av: Johanna

Festande skall vi se till att hinna med i höst också tycker jag, trots hektiskt schema i skolan. Vinkvällar, Kåren och annat skoj, det ser jag framemot :D Vad roligt att fiska kräfter, isf om jag inte äter dem själv plus är livrädda för hur de ser ut :P Blev lite utgång för mig igår iaf, dock tog jag det relativt lungt. Satsar på ikväll istället ;) Vart ska Niklas på Winnerbäck någonstans då? Ha en fortsatt bra helg och lycka till med jobbandet. Puss å kram

2008-08-09 @ 10:43:03
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Johanna

Godmorgon gumman! Stannar hemma idag från jobbet, har feber och mår fruktansvärt illa men kan ändå inte syp. Ush och fy hatar verkligen att vara sjuk och framförallt det faktum att inte orka göra någonting. Hoppas du är frisk och mår bra iaf :D

2008-08-11 @ 06:43:30
URL: http://http:j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback