Färdig jobbat för den här sommaren

Datum:2008-08-21 Tid:13:11:24
Ja, i tisdags var sista dagen för min del på jobbet. Sa hejdå till de gamla och personalen. Kommer sakna dem samtisigt som det var skönt att få en paus innan skolan börjar. Kände att jag behövde det både mentalt och fysiskt, att bara få vara ledig. Är ändå sorgligt och svårt att säga hejdå, som en tant sa: "det hjälper ju inte att någon annan kommer, du vet ju inte hur den är!" och det var ju sant, men trots att det vet jag att även de gamla tycker att det är skönt när allt går tillbaka till hur det brukar vara och personalens ansikten är bekanta igen. Blir ju trotsallt lugnare för dem med, när det inte är en massa nya människor överallt. Tycker att sommaren har fungerat bra, kändes helt okej att jobba igen och det är nästan läskigt hur snabbt man kommer in i rutinerna igen, trots att det var ett bra tagsen jag var där. Får sen hur det blir sen, om det blir jobb i örebro eller här hemma. Det får tiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback