Förberedelserna är i fullgång

Datum:2008-08-21 Tid:13:19:16
Igår börjades det.Förberedelserna inför fredag, dagen då min 20 årsdag ska firas. Städade igår, dammade hela dagen kändes det som, men det gjorde jag väl egetligen inte. Fixade även lite mat till mamma och pappa. Sen var jag hos N hela kvällen och gjorde inte så mkt alls. Grejade med scrapbooken ett tag och umgicks mest med N och C

Idag har jag stått och bakat tårtor hela dagen, eller hela morgonen kanske. Ska nämligen bjuda på Cheesecake som tårta så det har jag gjort nu på förmiddagen. För tillfället håller jag på med att fixa kycklingen som ska vara till pastasalladen, som jag ska göra imorn. Ska hinna fixa lite mat med innan det är dags för mig att åka in till stan och hämta N som ska klippa sig. Inte för att jag behöver vara med egentligen, men jag vill så klart träffa bebisen och alla de andra. Dessutom så är det alltid trevligt att umgås med N. När jag nu varit så duktig hela dagen så tycker jag att jag förtjänar det med.

Imorn blir det till att städa det sista, fixa pastasalladen och göra alla de sista förberedelserna. Ska nog hinna med att vara lite ledig och ta en promenad med. Idag har varken det ena eller andra hunnits med så här långt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så roligt att bli firad och äta en massa gott gumman :D Själv skall jag ägna hela dagen åt att packa, ångestmoment nr. 1 och ikväll blir det lite plugg, ångetsmoment nr.2. Usha, inte ens hälften kommer få plats i bilen ner. Ha en toppen dag gumman så hörs vi. Puss å kram :D

2008-08-22 @ 08:12:47
URL: http://http:j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Hoppas du fick ett trevligt firande där hemma ;) Själva festandet får nog stå för vårat gäng va?! :P Jag låg och grubblade lite innan jag skulle somna för någon kväll sedan och då kom jag på idén om att vi skulle kunna fira både dig och Johanna under helgen den 5-7 september. Att vi antingen fredag eller lördag har världens partaj med utgång och allt vad det innebär och sedan även tar det där restaurangbesöket den andra dagen av fre eller lör beroende på när utgången blir. Hur tycker du att det låter? Har frågat Johanna och hon verkade med på visorna ;) Killarna brukar ju aldrig klaga på våra idéer heller så :P Hoppas du får en trevlig helg! Jag har faktiskt kommit igång bra med pluggandet men ska dock ta en paus idag för 30års kalas samt på kvällen Takida o Backyard Babies :D :D Puss puss

2008-08-23 @ 09:28:02
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Postat av: Alexandra

Okay. Men då kanske vi kan försöka göra allt på en dag, typ lördagen eller nåt. Men vi kan ju planera detta när vi ses igen, det är ju ganska så snart. Nu har du inte många dagar kvar tills du är 20 heller, hur känns det? ;) Tyvärr så kommer vi väldigt sent till Örebro på torsdag, vi kan inte åka härifrån förrän ma & pa slutat jobbet =( Känns jättetråkigt, men hoppas det går bra ändå. Vad har ni för er dessa dagar då? Hur går det med flytt och allt? Sakmar dig! Ska bli så roligt att träffa dig igen. Puss puss

2008-08-26 @ 13:27:35
URL: http://alexandravickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback