Urusel uppdatering som vanligt

Datum:2008-09-01 Tid:22:24:37
Jodå, jag bättrade mig inte den här gången heller. Vet inte varför men det verkar som om jag hopplöst saknar tid till att blogga, kanske för att jag inte tar mig tid men det har varit så ont av det den sista tiden så ni har fått hålla till godo ändå och efter vad jag kan förstå har det inte precis skett ngra uppror heller så det är ju bra. Fördelen med att väldigt få läser ens blogg är att man slipper ifrån elaka kommentarer och skit, för det är ändå bara vänner och familj som läser och de är ju ändå alltid snälla.

Sen sist har det skett mkt. Jag har fyllt 20, grattis till mig själv och tack till alla er som uppvaktat mig!

Jag och älsklingen har flyttat till nya lägenheten, vilket innebär att vi nu bor granne med universitetet och att får söta lilla lägenhet är något av ett kaos. Mkt böcker och småsaker överallt. Men förr eller senare så får vi väl ordning på det med.

Skolan har börjat igen och det kommer kräva fruktansvärt mkt tid och krafter att ta tag i skolan igen.

Sommaren har inte varit snäll mot min kropp så att ta tag i träningen och komma iform har även det prio ett.

Får se hur mkt tid jag kommer ha till uppdateringar och hur min framtid som bloggerska kommer att ta sig i uttryck.
Den som lever får se.

Nu ska jag dock krypa i säng, imorn vid 6 vankas power walk med J och då är det bäst att jag orkar upp.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Roligt med uppdatering gummam, har saknat dig här i bloggvärlden. Hoppas din förkylning är bättre nu! Ser fram emot fredag, det ska bli riktigt trevligt :D :D puss puss

2008-09-03 @ 17:39:50
URL: http://alexandravickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback