Massage är underbart skönt och gör väldigt ont

Datum:2008-08-12 Tid:21:55:09
Idag var jag på massage efter jobbet, det var helt underbart skönt och jag kände att jag verkligen kunde slappna av. Nu, ett par timmar senare, värker det väldigt mkt i hela ryggen. Visste att det skulle göra det, men samtidigt så hoppades jag lite att det inte skulle bli så ändå. Hoppas att det gjorde nytta och att jag slipper ifrån onda muskler när jag slutat jobba sen.

På tal om jobb så är det inte så många dagar kvar nu innan det är dags att säga hejdå till både boende och personal för den här gången. Både trist och skönt, känner att jag behöver en liten paus innan skolan börjar igen. Känner mig rätt utmattad och tung i kroppen.

Har kollat runt på lite jobb det sista, hoppas på att hitta ett extra jobb. Hittade ett idag så imorn ska jag skriva mitt CV och ett personligt brev att visa pappa och sen skicka in min ansökan. De vill egentligen ha ngn med erfarenhet men jag tänkte göra ett försök, man vet ju aldrig hur det går.

Nu tror jag dock att jag ska ta med mig min värk, ett par tabletter och ett vattenglas och hoppa i säng.Känner mig i behov av en god natts sömn och en skön dag att bara göra vad jag vill på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback