I'm loving it

Datum:2008-07-24 Tid:21:50:51
Det blev ett dopp i sjön tillsammans med pappa förut. Hur skönt som helst men till att börja med var det helt jäkla iskallt. Efter en skön simtur var det dags för en promenad. Var väldigt skönt det med. Är så underbart med sådana här dagar, soliga, varma & fyllda med äkta svenskasommarnöjen. Hur underbart är det inte att ta ett kvällsdopp för att svalka av sig efter en hel dags solande och sedan när man kommer hem så kan man gå en promenad i linne och shorts trots att klockan börjar närma sig senare delen av kvällen. Nu är jag dock helt slut efter både jobb & solande så jag tror bestämt att det är dags för en dusch innan jag hoppar i säng. Ser fram emot morgondagskvällen tillsammans med N, mysig romantik är den perfekta avslutningen på en vecka. Och med de orden avslutas detta dagens andra inlägg, kors i taket!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad mysigt allt detta låter gumman! Jag har ännu inte badat för i år. Inte på riktigt =/ Måste se till att göra det innan sommaren är slut! Just nu håller jag på att packa för fullt :) Tyvärr så hinns det nog inte med något besök då jag ska åka ner med bara grabbar och jag tror inte de är så sugna på att åka en (omväg?).. Hum det var synd, men hur långt från Götet bor ni? Hur är det med mig annars då? Saknar dig o Johanna mycket! Puss puss, ha en toppenhelg!

2008-07-24 @ 22:28:22
URL: http://alexandravickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback