Min vecka & helg

Datum:2008-07-19 Tid:17:28:15
 Jag jobbar 6 dagar den här veckan och det verkar fortsätta på liknande sätt de närmaste veckorna med. Mkt jobb & lite tid till annat. Igår hanns det dock med en grillfest hos N:s grannar med hans familj & en kompis till C. Mkt trevligt även om våra sent påkommna planer på en utekväll grusades. Idag är det jobb som gäller, sitter faktiskt på jobbet nu men har rast. N:s föräldrar har precis varit snälla och cyklat hit med lite kvällsmat & min mobil som jag glömde när jag stressade till jobbet från dem tidigare idag. Snart är min rast dock slut och det är dags att återgå till jobbet & de gamla. Regnet öser ner & jag har ett helt bord med tvätt som väntar hemma, för att inte tala om att jag måste städa hela huset imorn efter jobbet, innan mamma & pappa kommer hem från semestern. Jobbar till 16 imorn så det får bli efter det, när jag är lagom trött & förmodligen har ont i knäna. Önskar att det ville gå över men det verkar bara bli värre eller ligga på samma smärtnivå så jag vet inte. Får väl fortsätta med linementet och hoppas att det blir bättre, voltaren är väl annars ett alternativ. Känner mig som en gammal gumman med ont överallt & gnällig som få, men jag jobbar på det. Hoppas på en förbättring & en motivationsförändring så att jag tar tag i träningen igen, för det har varit lite sämre det sista. Men vem vet, jag kankse faktiskt kan ta tag i mitt liv och komma igåg igen, trots att knäna sviker. Får hoppas på det och bita ihop, kanske kan bli en promenad efter jobbet ikväll om det slutat regna, annars kan det nog vara. Ska försöka bättra mig med uppdateringen, men det är svårt att hinna med när det är så mkt att göra & inte det första jag känner att jag måste ta mig tid med. Men jag ska jobba på det med, det är ett löfte. Nu måste jag dock återgå till jobbet & kvällsmaten. Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket jobb bler det...Alex jobbade första passat imorse, ledig imorgon och sedan skall han jobba 16 dagar i sträck. Själv fortsätter jag med mitt 7-15.30 schema. Å vill ha höst nu, men ändå inte då jag inte haft npgin riktig sommar ännu. Trevligt med grillning, funderar på det till nästa helg med några vänner, men vi får se. Ha en fortsatt fin helg, trots jobb. Puss å kram :D

2008-07-19 @ 18:52:28
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: LIFE BY Marielle

Hoppas det gick bra på jobbet! Jag ska också unna mig bus eller solarium tråkigt nu idag, vill bli lite brun när det ändå inte verkar vara nån sommar här! Kramar

2008-07-20 @ 11:00:00
URL: http://mariellem.blogg.se/

Postat av: Johanna

Grattis på namnsdagen gumman :D

2008-07-21 @ 15:48:07
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Grattis ännu en gång på namnsdagen ;) Hoppas mitt sms kom fram! Tråkigt det där med dina knän =/ Hoppas verkligen de blir bra, vet ju så gärna att du vill ut och motionera och träna. Håller tummarna för bättring! Själv är jag lat =( Jättedumt! Men idag längtade jag efter en långpromenad. Jag hann inte långt förrän det blev världens regnskur och fick gå hem igen, blev bara 30 min. Och nu verkar det spricka upp igen, jag blir galen! Ikväll ska jag och pappa se film, mysigt :) Vad gör du själv? Puss puss

2008-07-21 @ 19:27:00
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Postat av: Johanna

Hej gumman. Ja alex har börjat jobba för fullt, varje dag i 19 dagar och sedan lite till. Inner knappt ses överhuvudtaget. Men förhoppningsvis åker vi till Stockholm nästa helg. Liiiite shopping, restaurangbesök, promenad längs vattnet och museum skulle vara skönt innan jag sätter igång med pluggandet. Känner mig dock lite oroligt eftersom motivationen är långt ifrån på topp, fortfarande så gott som bortblåst :/ Hoppas ni får en lite minisemester i helgen i Grebbestad, vad skall ni göra fär isf? Puss å kram

2008-07-23 @ 09:51:32
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback