Ny frisyr =)

Datum:2006-12-22 Tid:13:34:48
Jaha, då är det snart jul igen då. Sista julavslutningen för alltid igår (nästan iaf).
Känns konstigt att veta att det inte kommer att bli fler, undarar vad jag gör om ett år...
Snart börjar sista terminen, sista året, sista jullovet, sista tiden utan överdrivet ansvar, siata skyddade delen av livet tar sin början och snart är det bara att välkomma försändrningar och livet efter skolan. Ojjojj, det här känns jättekonstigt. Undrar hur det komemr bli.

Klar med alla julklappar iaf, men blir en konstig jul. Eller konstig och konstig, men ska fira med pojkvännen ist för med bara familjen som jag brukar så det blir lite nytt och lite gamalt. Ska fira lite med familjen redan imorn, sen med hans familj nästan hela julafton och sen med min på juldagen innan vi ska ut med kompisarna. Jobbar på annandagen sen, men det är gött med pengarna. Lär ju behövas nu efter jul och nyår. Lär inte vara rik precis, så är ju alltid bra med lite extrapengar i januari.

Var hos frisören idag me, fyllde i mina två svarta pertier och tonade om resten i en mörkare nyans nu än förra gången men är fortfarande mörkbrunt med rdöda/guld toner så det blev bra. Har lugg nu med! Helnöjd faktiskt! Känns jättebra, bättre än jag trodde. Var lite nervös faktiskt, men ne, det belv super. Undrar vad pojkvännen ska säga bara, men familjen tyckte att det var snyggt iaf. Alltid ngt =P

Tror att jag ska föröska börja skjuta igen me, saknar det och vännerna. Har blivit lovad att få skjuta nu på lovet me en kompis så, det ska bli jättekul! Längtar redan. Trodde inte att jag skulle sakna det så som jag har gjort, men det känns bra med för nu vet jag ju att det verkligen är ngt som jag vill hålla på med.

Ne, kanske ska ta och hjälpa till lite me. Måste ju städa och sätta upp tomtar och så. Få lite julkänsla! Menmen, får återkomma när jag har tid.

Puss & Kram J

Kommentarer
Postat av: Jessjess

de kommer bli en konstig jul iår de kan ja hålla me om, lilla ja får ju sitta själv me mammsen o pappsen men de ska ja nog klara ;)ja hoppas du har köpt många packet ist så ja har nått att leka me hela kvällen sen haha // sis

2006-12-22 @ 14:28:37
Postat av: elin

johanna. det här är orättvist!! På tre inlägg har du fått två kommentarer, på tuuuusentals inlägg har jag och anna fåt typ tre kommentarer. haha, ja jag är avundsjuk, men det får jag vara.

Håret låter btw riktigt najs, jag vill se det!!
Ses på juldagen! 1 2 3 4, jag är en partymyra..//Elin

2006-12-23 @ 17:37:46
Postat av: Brodern

Vill se bild på nya frisyren, fö jessi ä knäpp, man kan inte bada ute på julafton!
Hoppas julen varit bra min har varit väldigt trevlig, skönt att va hemma på jul och ledig :)

2006-12-25 @ 02:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback