Allsång vid Sturebadet

Datum:2007-08-07 Tid:21:09:47
Så trevligt det var!
Träffade Jennie, det var jättetrevligt!
Umgicks med älsklingen, Elin & Anna!
Också jättetrevligt.
Och underhållningen var även den utmärkt!
Säger bara en sak, Zillah & Totte är sååå grymma! =)
Roligare underhållning får man leta efter.
Skrattade mer eller mindre oavbrutet under den tiden de två fanns på scenen.
En annan favorit var Marie Lindberg!
Kan vara för att jag verkligen älskar hennes låtar, men jag tyckte hon var grym!
Vi hade en jättemysig kväll med picknic - korg som innehåll både det ena och det andra.
Bland annat: räksmörgåsar (mummms), gifflar, Chocklad, dryck, frukt & grönt & potatissallad.
Gott var det.
Fint väder lika så.
En helt lyckad kväll med vännerna!

Samma sak var det i lördags, när vi bestämde oss för att festa!
Jag, Maria, Anna & Elin blev det tillslut!
Förfesten var hos Maria där vi hade mycket trevligt med många skratt.
Sen drog vi vidare till Pluto, efter att ha följt Elin en bit på vägen hem.
Hon jobbade morgon, jag kväll och Maria var ledig.
Söndagen var mindre kul...
Menmen, det gick att jobba, jag överlevde och tog mig hem.

I övrigt så hoppas jag på en trevlig vecka som på fredag troligen bjuder på kräftfiske, eller Rydell & Qvick!
Och lördagen har en 25 års fest att erbjuda.
Då kommer nämligen min favoritkusin och hans flickvän hem till oss!
Ska bli trevligt att få träffa henne för första gången och att få återse kusinen.
Har ju inte träffats sen min student.
Fast nu är det ju oftare än innan, två gånger på en sommar =D

Idag var det solning som gällde, men shit vad röd jag blev.
Blir nog till att smörja in sig ordentligt ett tag framöver.
Menmen, kankse övergår till brunt, förhoppningsvis!

Ha de underbart, och använd solskydd!

Puss & Kram
Jsan

Kommentarer
Postat av: Evve

Rydell&quick så klart!!!!

2007-08-08 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback