Flyttlådor, Ullared, Avskedsfest & Födelsedagsbarn

Datum:2007-08-16 Tid:12:12:46

I Fredags blev det kräftfiske i alla fall.
Det var jättemysigt, myggorna till trots.
Sandra var såå rolig.
Jag skrattade nästan hela kvällen.
Jättetrevligt och roligt.

I Lördags var det dags för 25 års fest för kusinen!
Klockan 4 anlände dom.
Kusiner, Mormor & Morfar, Jennifer, Morbror med familj.
Vi åt, åt och åt.
Drack, drack och drack.
Det var varmt som bara den.
Vi hoppade stutdsmatta och hade allmänt trevligt.
Var en underbar dag som fortsatte bra även på Söndagen.
Då var det supergod frukost, tack mamma, och sen promenad.

I Måndags var det dags för Ullared, lagom mycket folk.
Varmt, mycket att tänka på, för lite pengar men väldigt trevligt.
Fick köpt en massa bra att ha saker som är billigare där än någonannanstans, så det var bra.

I Tisdags var det dags för hejdå fest innan alla försvann åt olika håll och en gemensam fördelsedags fest för mig och Evelina, det var jättetrevligt. Tack alla ni som kom, och alla ni som tyvärr inte kunde komma. 
Det var  kul att träffa folk innan alla flyttar iväg till olika platser runt om i landet.

Igår var jag och köpte dator, så nu har jag en alldeles egen dator att ha i vår lägenhet.
Har dock inte ens sett den än men den är säkert fin.
Fan vad dyrt det är bara. 
Massa saker som man ska ha till datan också.

Sen idag har jag äntligen skaffat ett nytt kontokort, för mitt är helt värdelöst.
Och nu har jag gjort en folkbokföring också.
Bara adressändringen kvar med. 
och lite annat.
Men snart är vi klara för avfärd.
Mot Örebro.

Hade underbart allihop, men akta så att det inte kommer ett skyfall och ni hamnar i Åsunden!
Puss & Kram
Jsan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback